آموزش فنون پذیرایی و تشریفات- پذیرایی اداری
بعد از گذشت سال ها از شغل پیشخدمت اداری هنوز بسیاری از ادارات و شرکت ها نیروهای این بخش را بدون هیچ معیاری انتخاب می کنند و این شغل را جزء اشتغال های کارگری می پندارند.
لذا بسیار دیده می شود که کارکنان این قسمت فقط بصورت استاد- شاگردی و کاملا تجربی (گاهی غلط) وارد مکان های رسمی می شوند و ممکن است به دلیل عدم آموزش رفتارهایی انجام دهند که موجب ضعف مدیریتی آن شرکت یا اداره و سازمان شوند. از این رو جهت جلوگیری از آزمون و خطاهای مستمر و بهانه دائمی نیروها از ندانستن بساری از مسائل و مشکلات پیش آمده آموزش اهمیت پیدا میکند.
رئوس مطالب دوره آموزشی نیروهای خدماتی